6.11.09

R.I.P JEREMY

Gisteren kreeg ik na een fantastisch weekend heel erg slecht nieuws te horen over mijn lieve lieve lieve collega Jeremy.
hij is gisternacht overleden aan een hersenbloeding en ik snap nog steeds niet waarom de Good Ones op aarde zo snel weg gaan.
Hij was een jongen die geen ene vlieg kwaad zou doen, zo lief en rustig was dat je nooit kon voorstellen dat hij het niet zou halen. "God doet hem dat niet aan"dacht ik steeds.
Hij had vele zware periodes achter de rug wat je ook aan hem merkte, maar toch had hy altyd een smile op zn gezicht en was er altyd voor iedereen.
Oneerlijk allemaal,19 jaar heeft hy maar mee mogen maken hier.

Ik geloof het nog steeds niet...elke x als k terug op de werkvloer ben,heb k nog steeds t gevoel alsof hy een "vrye dagje"heeft..realiseer gewoon niet dat k hem nooit meer elke dag in de kantine zal vinden met zijn oordopjes in,maar toch stiekem grinkte en genoot van de girlstalk.

Ik zal je missen,kid
Rust zacht!
x

Sterkte iedereen!


http://www.condoleanceregister.com/index.php?page=register&id=1239&add=y

Geen opmerkingen: