10.12.08

ok its officially
ik weet het zeker!!
IK HEB EEN VOETEN FOBIE!!!

ik haat voeten!!ik vind voeten eng..vooral blote voeten!!=O
dus als je in mn buurt ben probeer aub zoveel mogelijk met sokken te lopen..
en niet je voeten overal slingeren zodat k ze zie..want on rlyy rlyy ik kan er niettt tegennnnn!!
misselijk!!

myn moeder haar voeten zyn serieus all overr the place als ik by haar ben en sinds kleinnnn schreeeuuw ik zodra ik ze zie"(
ik weet nog dat we gingen eten en dan huppelde ze vrolijk voorby met dr blote voeten en werd ik zoo boos dat ik mn appitite gewoon verloor=(

vooral mannen voeten!!OMG SUMONE PLS KILL ME

ik snap nie waarom zulke mooie wezens als ons die krengen hebben hoor..
BAH BAH BAH!

1 opmerking:

graceagainstthemachine zei

en je wrkt in een shoestore?

run away with that hypocrite smile!!