17.11.08

YESSS YESS ITS ONNNNN!!
MYN LAPTOPPIE DOET HET WEER OP EN TOPPIIEE=))

*tnx Jiev voor fixing my shit!!*

dus jah waar heb ik de laatste weken allemaal gehangen?

in een rare duistere wereldje denk ik..omdat ik zo bezig,had ik nooit echt tijd om over dingen na te denken ofzow maar afgelopen dagen dat mijn tel ff weg was..myn laptop stuk was..deed ik nie veel als ik thuis was dan tv kijken(wat dus nie vaak voor kwam)of gewoon dieep dieep nadenken.
je realiseert veel dingen..hoe veeel dingen zijn verandert in je leven...wie en wat je mist in je leven..en daar zat ik wel even mee..

verder was ik goed in mijn vel..heb een top baan waar ik dagelijks met een lekker gevoel naar toe ga..
ik heb alles wat ik kan wensen..mag eigenlijk over niks klagen..

verder rond mijn shoots was 't best wel rustig geweest,heb vorige week een shoot gehad die wat drama gaat veroorzaken ..wat ik nie hoop btw..
het ging over meisjes die pro bont zijn..en jaaaa dat ben ik zekeer,ik ben zelfs ANTI NEP BONT!!
ik vind nep bont echt walgelijkkk,maar ja..dat ben ik
ik ben heel erg eerlijk geweest en dat gaat binnenkort in vele kranten komen te staan..dus ik hoop dat ik nie van alle kanten aan wordt gevallen=))

ik denk trouwens ook dat ik paar kilotjes aan ben gekomen dus voor iedereen die in amsterdam woont en dagelijks met me wilt joggen..hollaa


ik heb ook wijn leren drinken!!ik heb een wijn ontdekt die zoo zoettt is ..dat je niet een proeft dat t alcohol is..eindelijk iets dat niet naar hoest siroop smaakt!!
kleine meisjes worden grooott yeaayy!!

en nou nouu ik heb toch paar schoenen binnen gehaallldd..grooteee genadeee...brrr...
ik snap nog steeds nie hoe shoppin my zo gelukkig kan maken..!!
im obsessed!!

maar ja genoeg geweest ik ga slapen ,tis inmiddels weer 3am
vanaf morgen gaan we knallen!!!
luvvv luvvv

Geen opmerkingen: