2.11.08

rock the bells

oei oei oeiiii

k moet weer mn excuses aanbieden voor mn afwezigheid...van gisteren..
nou ik heb weer dwaze dagen achter de rug,en ben nu aan 't recoveren.

gisteren was mn dag begonnen om 7,30...toen moest ik al namelijk op werk zyn,...op een zaterdag ja!!
om 17uur sprinntee ik naar huis omkleden en om 18uur was ik alweer onderweg in een taxi naar de HMH to c Aliya nd her peoples @ Rock the bells.

het was echt KUT geregeld..artiesten en vip 's moesten ook in die bomvolle lange rij w8en om binnen te komen..
mensen mochten hun camera nie op zak hebben,en enige optie die ze kregen is weer terug te gaan naar de auto of hun camera weg te gooien(???)waar gaaat de wereld heeenn

verder was alles wel coooll..iedereen weer gezien die ik jaren nie had gezien...soort van gettogether..

mosdef en nas stole my heart on stage!!!HEEELL NICEEE!!!

k was doodmoe...had namelijk de hele dag op hakken gewerkt en daarna naar 't concert op andere hakken natuurlijk en toen kreeg ik te horen dat we dus ook naar de after party gingen..

NOUUU k moest mezelf erecht dooor heeen sleppeen...gelukkig was ik daar ook vip en kon languit liggen en mn voetjes laten uitrusten..
om 5uur lag k weer veilig in mn warme bed en ben nu weer klaar wakker
k ga recoveren myn lovely peoples..
x

Geen opmerkingen: