10.11.08

lieevvee lievvee baybay's...

ik ben afgelopen daagjes weer ff offline geweest omdat ik ff geen internet thuis hebbb:(
bleehhhh


ff t gehele verhaaltje ..wat k allemaal heb gedaan en waar k heb uitgehangen dit weekendje

dit weekendje heb k dus lekker gewerkt en daarna ben ik gaan disco dansen in Panama met mn liefste mensen..gekkkeeehuis natuurlijk weer!!k zal heel snel een video hier neer plaatsen..ghehehe daarna lekker gegeten en mn liefdesverdriet uithuilen hehehe
volgende dag was ik vrij maar werd gewekt door mn schilderij die rechtstreeks op mn gezicht viel:((

ik ben was klaar wakker en verveelde me en besloot maar om tmobile op zyn kop te zetten omdat die fuckers my probbeeerde te naaien waar ik by stonnndd NOT HAPPENINN
ik heb daar echt 'n uur uur gezeten..GEEN GRAP!!en maar geruzie en geschreeuw ..k zag er echt niet normaal bummbed out uit..geen make up op..dikke kater van de nacht ervoor..
maar uiteindelijk heb ik tochh myn zin gehad..

en ow ja BTW ik hoop dat blackberry zyn momma alle ziektes in de wereld maar krijgt want HE SUCKSSS!!
dus by deze ik doe hem net zo snel als ik hem binnen heb gehaald..!!!klote ding

verder tjah ben k gister ook lekker wezen shopppuuhhh *YESSSHH*
daarna lekker thuis gekookt wilde een flimpje checken op internet maar bleek dat mn laptop nie meer aan ging!!!HY WAS GECRASHHTTTTTT
heeel mn leven zakte in elkaaar...dus ik snel alles opnieuw proberen te installerenn..wat me ook gelukt is=))heb gelukkig nog alle fotos en muziekk maar ja moet nog mn internetverbindingen installeren en die cd was k kwijt dus kon k nie online.. ben k dus op de bank in slaap gevallen en werd na een uurtje gewekt om toch naar N.E.R.D concert te gaan..
terwijl het gewoon uitverkocht was!!maar tochhh mochten we binnensneaken..
en ik heb iets zoo ongelovelijks gedaan!!K BEN MET SNEAKERS DAAR HEEEN GEGAAANN!!hahaha
te recht ook want het viel zoo tegen!!

verder ben ik lekker in mn vel..vandaag werd t weer bevestigd hoe klleeinn de wereld maar niet is!!hahhaha

nou,ik stop maar lekker weer..is weer genoeg geweest
jullie horen weer snel van my..dont worry;)

LUV LUVVVV
X


*ow btw ff een shout out naar Milan aka brother in law..meneer vindt dat ie nooit zn shine krijgt waar hy recht op heefft..*

1 opmerking:

graceagainstthemachine zei

i'm not gonna tell you i told you. (blackberry sucks)