6.11.08

IK MOEST gewoon effe blog neerplaatsen over een haat&liefde vriend van me /oudcollega zetten..

hy schrijft geniaalle bloggen altijd waarvan je altijd wel op de grond van gaat rollen..jullie gaan nog zeker veel dingen over hem lezen,want he a bad ass writer ( in a very good way)

this one was a 10

*************************************************************************************


Laatste tijd had ik een discussie met een vriendin van mij.

Ging natuurlijk over wie vreemder zijn mannen of vrouwen(the never ending story) Haar steeds terug kerende punt is (waarom zeg vrouwen altijd hetzelfde tot vervelends toe.

Zoals een moeder en kamer op ruimen dat moet maar x op x tegen je worden gezegd op een dag.Je word er speciaal voor wakker gemaakt ongeacht hoe laat je in bed lag tot ontbijt en normaal tv kijken zit er ook niet in en dan ruim je het op!!!!

En dan nog gaat het nog door en door en door en doo... pfft... eeuhm... shit.... bleef ff hangen he ) Maar ze zei: alle mannen zijn Honden! Wou bijna zeggen alle vrouwen zijn reutjes maar bitchjes klinkt beter (voor jullie gaan trippen is vrouwelijke hond in het engels)
Besloot maar niks te zeggen bedankte haar voor haar sterke en verhelderende slot van haar betoog en ging naar huis.

S'nachts op bed d8 ik er nog ff aan..hmmm mannen zijn honden.

Maar honden zijn toch trouw aan hun baasje?(aka trouwe 4voeter) Zeggen een a dog is a men's best friend(vrouwen zijn ook mensen)

ok we pissen ook naast de pot (op de wc bril bv)

En ja we snuffelen wel eens her en der aan een ander hondje (das alleen om zeker van te zijn of onze zintuigen nog functioneren)


Maar toen!!!!!! als een bomb sloeg het bij me in Vrouwen opgelet vind jij mannen ook honden? Wees niet down en koop deze DVD



En train je hond van een man in een hond die luistert want als Gaus je relatie niet kan redden NO ONE WILL!!!
ps met deze blog begin ik een stop-met-ons-honden noemen movement



Fight the power!!

**************************************************************************************

u the man esta!!

Geen opmerkingen: