30.11.08

hoii hoiii!!!

hier ben ik weer..ik was ff vermist!!
bezig met vele bullshit dingen natuurlich..
was en ben nog steeds een beetje grieperig.
eigenlijk had k in bed moeten uitzieken maar dat kon k natuuurlijk niieet maken.
heb gewoon als een bikkel doorgewerkt=))

ben ook naar Kanye West geweest..wow he teard it up!!
echt..nie verwacht dat ik het dope zou vinden,had ook echt geen zin om te gaan..maar he did pulled it off...echt als je de lichteffecten zou zien..brrr

paar dingen gaan ook zo erg veranderen in mn leventje..
en echt als er iets waarvoor ik bang voor ben..dan zyn het changes!!
iets nieuws aangaan kan ik zo slecht..maar yeahh if u put ut mind into it..kan je alles aan=)

verder ben k heel t weekend bij mn mami..ff rust..en alleen met mn sex&city marathon op de bank..en dan ff langs mn vriendinnetje mona langsgaan=))


verder wil ik dat mensen eens stoppen met complainin dat ik nooit reageer op msn of traag ben!!grrr accept it plleaassee
ik ben zoo slechttt in msn-en!!!
ik loop altyd maar rond of doe 100 en 1 ding en kan gewoon geen conversatie aan op msn..makes no sence!!
dus bel me maar als je echt wat te melden heb ofzo=)

dag lieverds
x

Geen opmerkingen: