5.11.08

lmfaooo

HAHAHAHAHAHA
SORRY MAAR IK LIG NOG STEEDS PLAT VAN T LACHEN,NOUU WAT MY NOU WEER IS OVERKOMEN VANMIDDAGGG!!ECHT WEER IETS VOOR MY

ZO UNBELIEVABLEEEE
DUS IK WAS VROEG KLAAR MAAR MOEST RACCEEN NAAR HUIS,DUS IK EERST EEN LEKKERE SMULLERS FRIETJE SPECIAAL GEHAALD..en sneeell de bomvolle metro in naarrr huiiss..

ik had met geluk een zitplaatsje gevonden..plaatsje naast me was ook vrij..
ineens ging mijn telefoon af..en k d8 oowjee hy is vast helemaal onderaan in mn tas..
ik heb altijd zulke grote zware tassen bij me..ne way..we'r drifting..ghehheee

dus ik leg mn frietje op de lege seat naast me zodat k mn telefoon kon grabbelen in mn tas..rent er ineens een vrouw de metro innn en GAAAATTT ALS EEN LOMPE KIP ZONDER KOP OP MYN FOKKIN FRIET ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nouuu k schrrreeuuweeen alsof er brand iss..en duw haar weg..HAHAHAHAHAHA DOOR DE SCHRIK KON ER GEEN ENE WOORD UIT MN MOND KOMEN..
want ik d8 echt ooww neeehh heehh dit moet myyy weeer overkomenn en k had zoo honngerrr
nou ..die vrouw boos...van "hoe kan je dat hier neerleggen"
dus ik proberen uit te leggen..waren paar straatratten tegen over me die gewoon nieee van t lachen bij konden komen..

k stond zooo voor schuuuttt...nouuu...
op ten duur kon mevrouw er gelukkig er ook om lachen,ze was gelukkig onderweg naar huis..ghehehe maar ja..
myn eten was weg,moest k een zieluge broodje ah eten..ghehehe

wat een avontuur heh..
x

Geen opmerkingen: