22.10.08

vandaag kreeg ik een telefoontje van een vriendin die nu in grote verdriet zit wegens een breake up met her love..
ze was in diepe tranen en brak m'n hart om haar zo te horen..
ze vroeg me keer op keer om voor haar te bidden en ik vertelde haar dat ik haar zowiezo altijd in m'n gebedje's had..
maar ze zei "neeh Shamina,ik wil dat je voor me bid dat hij terugkomt,ik wil dat je voor me bid dat hij nog steeds van me houdt en dagelijks aan me zal denken "

ik vertelde haar dat ik daarvoor niet zal bidden maar voor belangerijkere dingen..

ik vertelde haar dat k dagelijks voor haar zal bidden dat het met haar goed zal gaan,dat zy gezond en gelukkig zal zijn,dat ze rust in haar leven zou vinden

maar ze dissagreed, ze smeekte me om haar wensen te bidden..
en dat als ik dat niet zou doen dat het nie uitmaakte,want zij zou het wel doen..

k werd boos en zei haar "dat kan je niet maken,je mag niet foolishly bidden vind ik..
bid dat het goed zou gaan met je zelf,dat het met hem goed zal gaan,dat hy/jy jullie rust kunnen vinden en gelukkig zullen zijn,met of zonder elkaar"

en she got quiet..

babe i love u,
het is echt nie dat ik je iets misgun..
maar het is wat het is..als het mean to b komt het wel..
u cant force it.. just putt a positive mind into it..t komt echt wel
<33

Geen opmerkingen: