12.10.08

van de week was t weer ff paniek geblazen by myy!!

k was aan t shoppen en was een mooie skinny jeans aan t passen,
normaal heb k een maatje 28..maar die zat ietsje te groot..
en ja jeans kennende,rekt het heel snel uit..dus k moest wel een maatje kleiner passen..
dus ik in een maatje 27..het zat wel goed by mn benen enzo maar zodra k m'n rits&knoopje dichtdeed..kwam erineens een zwembandje uitpuilen!!!

dus ik in panieehiieeek!!oww noo....oh nee oh nee!!
wat nuuuuuhuu?? wat nu??

uiteindelijk heb k maatje 27 toch naar huis mee genomen
als in voornemen dat k weer moet gaan trainen!!
en dat aan 't eind van de maand mn broek perfecttt zit!!lol

k heb gelijk een goede vriend van me gebeld die een pro-sportmanneke is en
gevraagd voor goede work out tipps..
(alleen buik eigenlijk..want verder ben k helemaal tevreden met mn body=))

nou,k heb dus mn eigen personal trainer..
en zyn gelijk aan de bak gegaan om mn buik he-le-ma-aall strak te krijgen!!
geef me max 3 weken en jullie zullen de voor en after's HIERR zien

wish me lucks
x

Geen opmerkingen: