17.10.08

jah daar zitten we weer..
k ben echt dood op..heb gister echt zooo veel gedaan daarna wezen stappen,kwam natuurlijk heel laat thuis..en om 7uur moest k er weer uit!!dus jullie begrijpen wel dat k nu doood en dood moe ben..
maar jah kon jullie nie weer een dag zonder een update laten..

ben momenteel best wel geirriteerd..
k ben t een beetje zat aan 't raken dat mensen zoveel vooroordelen hebben over my,door de manier waarop k me aankleed,mn torenhoge hakken,mn grote haren altijd..maar ja dat ben IK!!
en waarschijnlijk ook omdat ik laatste tyden best wel vaak uitga..maar whutever??why would people care,right..

dus ja mensen denken gelijk dat k ge
lijk een wild losgeslagen meid ben die van alles en nog wat nie kan laten..DEAD WRONG !!
k heb echt zoveel grenzen voor mezelf die echt zoveel dingen blocken in 't leven dat ik echt nie kan voorstellen hoe sommige dingen in hoofd kunnen halen om zo te denken..mensen die me goed kennen,weten hoelaat 't is..

en wat helemaal die lompe wezen op aarde die my willen versieren en ik ze vervolgens diss en dan buiten gaan roddelen als stelletje mietjes dat ik een "slet" ben!!!

wauwww ligt t aan my of is een slet een vrouw waarover je makkelijk heen kan gaan??

en dan het prachtigste voorbeeld * weet zeker dat veel ladies met deze kunnen relaten*

is dat als je op straat loop en ze roepen je na en je negeert ze..hun jou gelijk een "hoer" noemen!!

what the f***???!!

maar ja ik weet wat k doe en hoe k me moet kleden,en zal altyd doen wat k wil
dus laat me gewoon met rust en doen wat k moet doen mensen!
jealousy is envy zal k maar zeggen..

Geen opmerkingen: