30.10.08

ik ben weer verdrietug vandaag,mensjuhs=(

ghehehehe ...

neeh maar on sum rly rly..
mijn liefste man is me langzamer hand aan 't verlaten!!!!..
ik heb 't over mijn telefoon,myn liefste mda'tje...ik denk dat ie 't door heeft!!
IK GEBRUIK HEM TEVEELL=( hy is op..i sucked up his energie..

i dont understand,ik was altijd goed voor hem..ik nam hem altijd en overal mee..ik deed aallles met hem =*(
ik laade hem altijd op..plakte elke maand wel nieuwe stickertjes of steentjes op hem en alsnog is 't nie genoeg voor hem...hy geeft 't langzamer hand steeds op...

dus k moet met pijnn en verdriet hem loslaten en een nieuwe gaan kaufenn..


=*( sorry voor iedereen die dit droevige nieuws moet lezen maar jah tis echt waar..to all good things in life comes an end..
en vooor alle gemenerikken onder ons..die nu blijj zyn dat hy me gaat verlaten in hoop dat ik eindelijk aandacht voor jullie kan krijgen...NO WAYY JOSEEEEE!!
k haal lekker een nieuwe telefoon en zal gewoon weer de hele dag door aan hem pingelen!!
ya diigiggggg

xxx

1 opmerking:

graceagainstthemachine zei

sigh
probeer eerst een hard reset of een andere battery, voor je dat ding zomaar door verklaard int openbaar.