21.10.08

gheheh vandaag werd k benaderd door Maxim weer
en toen kwamen er allerlei herenneringen in me op over hoe k*t k het vond na dat k klaar was met de shoot..
het was mn allereerste lingerie shoot, ooit..dat is nu zeker 3jaar geleden..
k was toen in een serieuze relatie en was heel gesloten naar de buiten wereld..en om zo'n shoot te doen was een heleee grote stap voor my..

tijdens de shoot was k erg op mn gemak..het was heel leuk om met Hans&Hans te werken maar daarna toen k onderweg naar huis ging storte ik in,.."k d8 oowhhneee..heel nl gaat me in mn lingerie zieenn!!ik ben een hoer nu!!"
k ben gelijk naar mn Shazia gaan rennen en daar een potje gehuild..ghehehehe
zy heeft me getroost en na paar maanden kwam de magazine in de winkel


en dit is was t resultaat


k heb deze foto nooit echt trots ergens op internet gezet maar om het nu zo terug te zien vind k dat ie dat zeker waard is!!






video behind the scene..





zooo anders heh!!
en neeh neeh is niet Tatjana!!=P
***************************************
deze verscheen in de Maxim Blackbook




Geen opmerkingen: