14.9.08

waaaarr gaaat t heeen met de wereld jongens???

k zat vandaag(dus op een zondag ochtend)heel slaperig en chagarijnig in de trein.
en ik zat in dat kabinetje waar dus allemaal fietsen enzo staan want t was druk..
ineens er viel een fiets om en viel bijna op mn voet..gelijk kwam er een oude man
met kaplaarzen en een Burberry bloes aanrennen en pakt zijn fiets op en verontschuldigd..

dus hij maakte een praatje over 't weer en bleef naast zijn fietsje staan...
en uit mn ooghoeken zag ik hem naar me staren..
en ouuut the blue zei meneer ineens "Goh,wat ben jij een lekker ding,zeg!"
dus ik puzzeld.."oww ok..uhmm dank u"
dus hy tuit zijn lippen en buigt naar mij toe en zegt "mag ik een kusje"
ik helemaaaal van de kaart "huh??wat,wat de hell NEEEH!!"
hy weer.."ik vind je prachtiigggg mag ik aan je tietjes zitten??(!!IK HERHAAALL..tiettjesss!!)
k zo "meneer ga aub terug naar uw plek want ik ga dit nuuuuu melden bij de conducteur"
hy gewoooon verder "ok..maar mag ik dan wel aan je bil zitten??ik wil zo graag met je vrijen!!netals hondjes.."
en stapte uit met z'n fietsje...

k snapte er he-le-ma-aaall nixxx van!!het was op een zondag middag 11uur!!!
mensen horen naar de kerk te gaan...niet kleine meisjes lastig vallen!!
zucht..


Geen opmerkingen: