6.9.08

Mimi nd Lulu






to my beloved vriendinnetje leila oosterling..yeayy*applausje iedereeen!!*
lulu echt me rly love u mannn..*wink*
we been through all kinda buncha shit together...echt elkaar gesupport met alles...gestruggeld as
fuck!!..echt als er peoples zyn die altyd wel bullshit hadden dan waren wy 2 het..en toch maintainde het en vochten we op een of ander manier wel uit..je was echt mn linkerbeen..
we hebben t een tydje slecht gehad maar ja waar zouden we zyn zonder onze break ups toch..hihihi*no homooo*
nu zien we elkaar haast nooit meer,beide andere wegen maar weet dat ik alles in no time voor je zal doen..
de day toen je me vertelde dat ik Kiyomi's peetmoeder werd..was truely one of my dearest time's..(L)i loveeee kikiii!!
mischien heb k dat nooit laten weten omdat k zo bly was dat k er stil van werd..
yall both in my daily prayers en wens jullie echt all the good things in life en neverrrrr nevvverr hesitate to reach out for whatever..anytime..

dus zoals ik eerder zei..mischien beetje uit oog maar neverrr uit t hart..
*bedankt voor je wijze woordjes en advies en onze sarcastische voorbeeldverhalen..*

maar most of all ..tnx for bein lulu!


(L)

Geen opmerkingen: