4.9.08

how foolish is pride?

k heb vandaag gezien dat ik te trots ben voor woorden..myn trots is groter dan ik ben!!
dus kan het meestal ook in de weg liggen in bepaalde situatie's

netals vandaag gebeurde er iets met iemand waar ik om gaf..
k liep weg omdat ik vond dat er op mn trots werd gestampt ..terwijl het eigenlijk niet zo bedoeld was..
en k dat diep in mn hart ook eigenlijk wel wist maar het niet kon bekennen wegens myn trots..
k wilde terug lopen en dingen uitpraten maar kon niet..ik voelde me te trots..en liep door..
terwijl ik heel goed wist..dat hoe verder ik doorliep hoe meer ik kapot zou maken...
en hoe graag ik het wilde,kon ik het nie...

ik heb altyd geweten dat ik te trots ben maar nu moet ik er echt aan doen,want het het verlegt zoveel grenzen die niet eens nodig zyn soms..dus mensen..die net zo trots zyn als my...
als je het aanvoelt dat het fout gaat en je kan het nog recht zetten door je trots opzij te zetten..do it
cuz u might regret some things..

Geen opmerkingen: