17.9.08

why is she still single?

hellow worlldd
k kreeg vandaag op hyves een note van een lieve internet vriendinnetje ...
-------------------------------------------------------------------------------------

MIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Heey mimi alles goed?
Ik lees echt ELKE dag je blog je verhalen zijn leuk Ik had een vraag!!
kan je geen blog maken over WHY JIJ GEEN VRIEND HEBT? &
wat voor werk je doet? je winkelt zoveel, je moet wel een superbaan hebben of zo
Kusjes!

--------------------------------------------------------------------------------------

uhmmm een heel gevoelig onderwerp eigenlijk waar ik nooit veel over kwijt wil by niemand niet maar toch een van de meeeesst gestelde vragen in my daily life..dus confronten dan i geuss..
ik heb momenteel geen vriend omdat ik daar nog laanngg nie aan toe ben...ik ben teveel bezig met mn zelf..goede leven voor mezelf..zonder zorgen...alles wat ik wil en nodig heb..me me en nogmaals me..cuz thats alll uu got at the end of the dayyy
ik kom pas..nou nie echt pas..maar t voelt nog steeds als pas uit een heleee lange relatie met mn first love..

me en this special person waren ooit iets wat k nooit had verwacht in my lifetime zou worden.."an item"..een hele sterke item zelfs.
ik deed alles zonder ene twijfel voor hem, heb van hem gehouden als nix in mn leven & reversed was t precies t hezelfde...
het werd met de dag sterker en sterker tot een dag tot op een dag paar dingentjes ertussen kwamen en wij elkaar niet echt meer begrepen,en veranderden.

vooral ik..k veranderde en werd steeds erger naar hem toe omdat hy my nie begreep terwijl hy de enige was on this world die my begreep & my kende like no one in the world
it when on nd on..ik verloor mezelf..werd een totaal ander persoon..heel sad en depri..
en was screamin out loudd *nie letterlijk* to him to understand my pain..maar hy zag t nie t en hielp niet om mn open wonden te helen..

mn grootste angst..ever!!...was to loose him..(want in mijn ogen was hy alles wat ik had..he was all i knew)...maar op een dag ..stopte het..en it rly stopped!!so did my heart..RIP

k had verwacht dat i would die..maar omdat k mn hart echt nie meer had en hy hem mee had genomen..kon ik nie meer huilen nix meer..k was op..k werd een groot verbitterd persoon..

heb zelf niet echt een makkelijk leven achter de rug..en bij de meeste gebeurtennisen stond hy aan mn zy ,en maak nie uit wat mij overkwam,hoe groot het was,kon my niets schelen want ik had hem aan mn zy..zyn stem kalmeerde my en k kon de hele wereld aan..maar toen het stopte wist ik het allemaal niet meer.
ik werd bang...heel erg bang..dat ik alleen naar buiten moest..in the big big world in mn eentje..niemand meer die me kalmeert,k stond er helemaal alleen voor..

en toenn besloott ik om helemaaal voor mezelf te gaan en nix minder of meer...
me nd my ex got nooo contact at all..wat t beste ook voor ons is...maar heb alle liefde nog voor hem in the world en wens hem echt het allerbeste toe in the world..en dat weet hy diep in zyn hart dat dat nooit zou veranderen..

er zyn zeker tientallen mannen die alles in de wereld zouden geven to make it work maar het is laatste wat k op dit moment wil..en natuurlijk zal ik op een dag weer open staan voor anderen maar nu kan ik dat ff niet aan..


ghehehe verder bout my job...uhmm tjah ik heb een goede baan in de retail wereldje..ga nie zeggen waar ofzo hahah
maar het is iets wat totaal niet by my staat maar toch op een of ander manier my toch daar houdt..k krijg goed betaald en en kan zo dus altyd goed myn shoppaholic behoeftes voeden..
verder doe k nog steeds hier en daar mn shootjes die wel wat op tafel neerleggen dus mag zeker niet klagen...

i do me :)


* tnx for the inspiration Derya..
keep it comin peoples!!*

Geen opmerkingen: