30.9.08

ay baybay's!!!
uhmm ik moet me diep schamen dat ik jullie weer in de steek heb gelaten de afgelopen dagen..
ik ben vreselijk druk en op pad geweest sinds t weekend..
ik ben bezig geweest in ons huisje..ingeborg woont niet meer bij my en heb dus een nieuwe huisgenoot..allwwwweeer jaa!!
en dat is Kikie!!echt een hele leuke meid..ken dr al een tydje...dus ja we waren de afgelopen dagen vaak in de ikea te vinden en in ons huis bob de bouwer aan t uithangen..veel geverfd..
we zyn ook met zn allen gesellie gaan eten en daarna stappen...met saantje en kaka natuurlijk en kikie erbij..
ben ook nog op bezoek by mn mami geweest naar den haag..heb ook mn lieftallige vriendin Aliya weer gezien na tyyddenn...met haar mooiste liefste kids!!
verder heb ik ook nog soort van slecht nieuws te horen gekregen wat me door elkaar heeft geschud maar het komt helemaal goed..ik heb veel vetrouwen inmezelf lately en wat er ook gebeurd..i wont fall!!
dus gisteren heb k nog met mn andere lieftallige vriendinnetje Leila afgesproken ..wat heel gezellig was en lag dus om 3uur pas in bed..en moest om 6.30 er weer uit vanochtend *ben weer supperrr moe natuurlijk*
ik heb vandaag in een nieuwe bioscoopfilm van Frans Weisz gespeeld.."happy end"gaat ie heten...was ook een hele leuke ervaring ..zag er heel goed uit, k was een hele sexy pin up=)
natuurrrllijk heb k 1000en fotos maar daar heb k nu ff weer geen tyd voor ...moet nog 1000 en 1 things doen..
dus pls bear with me=)
luv luvvvv
x

Geen opmerkingen: