30.8.08

ok..
im kinda frustrated dat ik nog steeeds een neusontsteking heb,*hoe de hell komt iemand aan een neuusssontstekingg nouuu weer,zou je denken heh*..alleen ik..zucht..
verder ben k het een beetje zat aan het worden dat ik teveel werk,

en steeds minder fun heb de laatste tyd..is nieeet de bedoeling!!
maaar de shoppinspree's gaan wel gewoon door hoor...hahaha tydens mn pauze's of online!!
k moet begin deze week paar daagjes het land uit maar mn werk weigert me vrij te geven!!bitchuss..
verder snap ik niet dat ik van sommige mensen nog steeeeds teveeel verwacht..onderhand moet ik en julllieee toch wel weten dat een persoon NIET verandert...echt..aan t eind van de dag blijven ze echt wie ze zijn..
dus keer op keer probeer ik mezelf te zeggen van

"mimi neeh verwachht nix,zo kan je nooit terleurgesteld worden" maar toch stiekumm doen..lol..grrr
dus by deze zet ik het maar op zwart wit (!!)..mischien dringt het tot 1 van mn hersencelletjes door..=))

Uhmm en verder vind ik dat mensen my gewoon met rust moeten laten en my gewoon moet laten leven..

k hoef geen preken hoe alles zou moeten zyn ofzo..van niemand niet..
ik ben wijs genoeg om te weten welke ik weg ik op moet huppelen ..good or wrong..laat me pls nd bespaar je moeite nd tyd,hon..
i live nd i learn=))


love love
x

Geen opmerkingen: