24.8.08

hoi hoiii
sorrry nogmaals dat ik het helemaal stil was hier maar ik hoop de schade deze week nog in te halen,ik ben zooo druk geweest echt ik was helemaal uitgeput..
k werk heel veel,mn shoots er nog by en dan nog fun hebben hahaha ..1 woord..exhausting..
k was ook paar daagjes uit dit kikkerlandje en hoop heellll snel weer heen en weer te vliegen;)
*wink wink*

k ben ook nog ziekjes,heb een neusontsteking hahahaha..heel mn linkerneusgat doet t nie meer..
voll met snot altyd maar..zit nu aan zware antibiotica weer..ulgh i suck
verder ben k heel actief bezig geweest om mn addiction te voeden..shoppen hierrr shoppen daaarr..het loopt echt uiitt de handdd ...
k moet echt dagelijks wat nieuws hebben..maak nie uit hoe groot het is..van armband naar schoen.. anders voel k me nie goed..en gaat het aan me knaaggeen
en owww oww mn schoenen addiction jeukttt zoo ergg,want ik wil zooo graaag nieuwe schoenen weer kopen...en je ziet ook echt in elke tydschrift/tv dope shoe's maar nooit in reall lifeeeee!!
k zoek me dood voor dope shoe's maar vind helemaaal nix..
overal schoenen met lompe kleine hakjes...schiet allemaal niet op..
zucht
ok de pizzabezorger staat voor de deur;)
ttyl,x

Geen opmerkingen: